Звіт директора Соснівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів просвою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю
Звіт директора
Соснівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
про СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ перед педагогічним колективом та громадськістю
у серпні 2020 року
Звіт директора Соснівської ЗОНІ І-ІІ ступенів
Сьогодні школі потрібно здійснити перехід від формування особистості, яка непросто володіє набором знань, до особистості мислячої, здатної ефективно використовувати набуті знання у практичній діяльності. Докорінне реформування системи освіти, шляхи якого визначено в Державній національній програмі «Освіта», нерозривно пов’язана з оптимізацією системи управління освітою на загальнодержавному регіональному і місцевому рівні.
Основні завдання педагогічного колективу у 2019 - 2020 н. р. були направлення на забезпечення оптимального функціонування школи як цілісної соціально-педагогічної системи, створення умов для ефективної діяльності всіх підсистем, забезпечення сприятливих умов для фізичного, психічного, інтелектуального, соціального становлення особистості учнів з урахування їхніх пізнавальних інтересів і схильностей забезпечення умов для індивідуального розвитку особистих досягнень учнів, стимулювання їхньої творчої активності, найповнішої самореалізації в різних видах позаурочної діяльності.
В 2019-2020 навчальному році здійснювалося забезпечення підвищення рівня професійної компетентності вчителів ІНКОЛИ, що є умовою реалізації цілей розвитку особистості учнів, удосконалення освітнього процесу, продовження модернізації матеріально - технічної бази для впровадження в освітній процес інноваційних форм навчання.
Актуальним в сучасній школі є необхідність формування компетентної творчої особистості, яка здатна до свідомого, самостійного визначення мети своєї діяльності, до саморегуляції. Щоб бути успішним у житті, випускник сучасної школи повинен самостійно здобувати знання, критично і творчо мислити, використовувати сучасні технології, працювати з інформацією великого обсягу. Тому надзвичайно важливою є така організація навчального процесу, яка спрямована на розвиток індивідуальності учня на основі реалізації особистісно орієнтованого підходу.
Діяльність школи, педагогічного колективу упродовж 2019 - 2020 н. р. була спрямована на виконання пріоритетних завдань щодо основних напрямків розвитку освітньої галузі відповідно до Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо поліпшення якості освіти» та реалізацію районних освітніх програм .
Важливою умовою забезпечення рівного доступу до якісної освіти є зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчальних досягнень учнів. Одним із
пріоритетних напрямів освіти є турбота про обдаровано та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток .
Підсумки роботи за рік показали, що педагогічний колектив школи будував свою діяльність на поєднанні різноманітних форм освітньої діяльності та дозвілля учнів. Всі заходи позаурочної діяльності, які проводили учителі, були цікавими, емоційно - насиченими, враховувалися вікові та індивідуальні особливості дітей, розвивали громадсько - політичну та пізнавальну активність учнів, виховували громадську зрілість, громадську активність, високі моральні і патріотичні якості школярів. Вся система виховної роботи базувалася на традиціях, звичаях українського народу, через діяльність дитячих об’єднань, організацій. Проводилися зустрічі представників батьківської громадськості, учнівського самоврядування. Виховний процес був спрямований на піднесення рівня національно - патріотичного виховання, формування високої свідомості га гідності, поваги до державних символів України. Навчально виховний процес ставав більш орієнтованим на особистість учня, його індивідуальні можливості та інтереси. В процесі навчання засвоювалися різноманітні методи, які інтелектуально, фізично та емоційно активізували учнів. У процесі навчання засвоювалися знання учнями, уміння і навички, формувалися переконання, розвивалося мислення, відпрацьовувалися засоби застосування знань на практиці.
В кожному класі проводилося національне, громадсько - патріотичне, трудове, екологічне, моральне, естетичне виховання. Важлива роль і виховному процесі належала вивченню учнями Конституції України.
Вчителями предметниками підвищувався професіоналізм та відповідальність за результати своєї праці, всю роботу спрямовували на розвиток і вдосконалення учнів, урізноманітнювали форми і методи проведення тематичного оцінювання. Покращувалася робота з профілактики та запобігання дитячого травматизму. Посилена профілактична робота з неповнолітніми, забезпечувався контроль за дотриманням законодавства.
Одним із аспектів всебічного розвитку особистості є висока правова культура. Здатність людини розуміти співжиття і вимого законів та відповідно проводитись не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі у різних видах діяльності. Правове виховання, виховна діяльність школи, сім і спрямована на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів. Необхідність організації правового виховання учнівської молоді зумовлена розбудовою правової держави, існування якої немислиме без відповідного рівня правової культури її громадян, необхідністю подолання правової неграмотності.
Прилучення учнів до правової культури збагачує їх духовне життя, а знання ними своїх прав і обов’язків розширює можливості їх самореалізації. Правове виховання зміцнює життєву позицію, підвищує громадську активність загострює почуття непримиренності до негативних явищ.
Цікавою формою право-виховної роботи з учнями було проведення вікторин, диспутів, усних журналів . В школі приділялося багато уваги у проведенні ТИЖНЯ правовий знань. Проведення тематичні лінійки, бесіди, анкетування, години спілкування, зустрічі з працівниками охорони здоров’я .
Більшість питань виховання учнів вирішувалося у Зосереджувалася увага учнів на ознайомлення традиціями, звичаями українського народу, безкорисливість як вища цінність.
тісній взаємодії з батьками, їх з історією, культурою, прищеплювалась дітям
Діти засвоювали обряди, традиції, звичаї, формувалася національна свідомість, любов до рідної землі.
В школі проводилися родинно - шкільні свята. Класні керівники постійно вивчали рівень вихованості, потреби, інтереси кожної особистості окремо і всього колективу в цілому .
Продовжується робота з виконання Цільової комплексної програми «Фізичне виховання здоров’я нації» і зміцнення навчально — матеріальної бази з фізичної культури і спорту.
Адміністрація школи тримає на постійному контролі :
- Стан організації гарячого харчування дітей згідно встановлених норм та вимог
- Проведення ремонт корпусу, де займаються початкові класи .
- Переоформлено і дообладнано кабінети хімії, фізики, географії, української мови і літератури, поповнено їх наочністю, роздатковим матеріалом.
- Налагоджена робота шкільної бібліотеки, поповнено бібліотечний фонд художньою літературою, підручниками з початкових класів.
- Спрямована діяльність вчителів на удосконалення методики проведення уроків, підвищення рівня навчальних досягнень школярів шляхом впровадження сучасних технологій навчання і виховання
- В школі працювала 14 педпрацівників, 5 техпрацівників, 1 бібліотекар.
- Замінено 17 вікон на енергозберігаючі (І корпус 5-9 кл.)
- Активізована співпраця з органами місцевої влади, приватними організаціями батьками з метою виділення різного виду меценатських допомог для потреб НІКОЛИ.